RustMoment DETAILED REVIEW om Maj 2024

Varumärkesinformation

varumärke RustMoment
bonus 500 mynt gratis
Kampanjkod hella
RustMoments.com: Bli Medlem!

RustMoment kampanjkod

RustMoment kan vara en ganska ny bettingsajt för Rust skins, men det finns mycket att gilla med den. Trots att den först lanserades 2021 har den flera ursprungliga Rust-spellägen att njuta av. Det finns också gott om olika insättningsmetoder, inklusive kryptovalutor som blir allt mer populära bland skin bettors. Med spel som X Roulette, en kombination av Crash och Roulette, kommer det säkert att locka spelare – men finns det mer i det?

När vi tittade på sajten fann vi att den var unik – erbjuder kundsupport, bonusar och en unik spelupplevelse. Men efter att ha tittat noga finns det några områden att förbättra. I denna ärliga recension av RustMoment kommer vi att titta på den övergripande upplevelsen, hur det ser ut i branschen och om det är här du ska deponera dina rostskinn eller inte.

WEBBPLATSENS DESIGN OCH LAYOUT

Även om detta är en av de nyare Rust-spelplattformarna där ute, har den lyckats etablera sig på ett bra sätt och redan lockat massor av kunder. Detta beror i grunden på att du får precis vad du vill ha från en Rust-spelsajt från den sekund du öppnar den.

Plattformen är väldesignad och det gör det enkelt för dig att hitta deras toppklassiga hudspel. Den har också en lättillgänglig livechattfunktion – och varje indikator på att det är en pålitlig och legitim webbplats. Detta är dock fallet med massor av nya Rust-spelsajter – så vad mer? Tja, det faktum att det erbjuder mer än bara de vanliga bettingspelen är det som ger det fördelen. Direktlänkar till spelen X Roulette och X Crash gör att du kan börja njuta av en mer unik upplevelse med bara ett musklick.

BONUS & KAMPANJER

Som är fallet med alla bra och nya Rust-bettingsidor, som ny spelare som registrerar sig för sajten, kommer du att kunna ange din RustMoment-kampanjkod och hämta gratis krediter för att komma igång med spelen – vilket ger dig chansen att vinna skinn gratis! Öppna bara ett nytt konto, länka ditt Steam-konto så får du gratis krediter insatta direkt på ditt nya RustMoment-konto. Enkel.

Det erbjuder även bonusar och kampanjkoder för befintliga spelare. När du spelar och gör insättningar på sajten regelbundet kommer du att kunna ta del av de gratis dagliga belöningarna som erbjuds, som alltid är välkomna! Dessutom finns det en gratis myntkran, som droppar ut gratismynt varje timme. Du kan dock bara göra anspråk på dessa mynt om du uppfyller villkoren! Slutligen kan du kanske få slumpmässiga bonuserbjudanden och koder om du följer RustMoments på sociala mediekanaler.

För att hämta din välkomstbonuskod hos RustMoment behöver du bara följa dessa steg:

1. Klicka på vår länk över till RustMoment .com
  2. Öppna ett nytt konto hos RustMoment
  3. Klicka på ikonen för belöningsrutan som finns i menyn till vänster.
  4. Klicka på “Lös in Affiliate Code”.
  5. Ange din kod och gör anspråk.

SPEL

Spelen är det som gör att detta sticker ut från många av de andra. Här är de mest populära Rust-spelen du hittar:

X-Roulette

Det här är en blandning av roulette och krasch. Du måste satsa på en multiplikator på roulettehjulet. X Roulette-hjulet kommer att snurras och om det hamnar på en siffra som är lägre än den multiplikator du har valt så kommer du att förlora. Om det hamnar på en multiplikator lika med eller högre än din valda multiplikator så kommer du att vinna beloppet lika med den multiplikator du valde. Om du valde 10x, kommer du att vinna 10x din insats.

X-Crash

X Crash liknar standardkraschspelet, du måste lägga ner din insats och vänta på att multiplikatorn fortsätter att stiga… och du måste ta ut din insats innan den kraschar och du förlorar lotten. Skillnaden mot standardkraschspelet är att du kan lägga flera satsningar samtidigt.

Jackpott

Det finns också det klassiska jackpottspelet – där du placerar din insats i en pott med andra spelare – och vinnaren utses slumpmässigt. De vinner hela jackpotten. Ju mer du lägger i jackpotten, desto större chans att vinna.

Coinflip

Detta är ett klassiskt spel som finns på de flesta Rust-spelsajter. Du går head to head med en annan spelare som har satsat lika mycket som dig. Ni tilldelas båda motsatta sidor av ett mynt. Spelaren som vinner myntkastningen vinner båda insatserna, förloraren förlorar allt.

Torn

Detta spelas på ett enkelt gränssnitt – och det finns tre nivåer, lätt, medium och svårt. Spelet har 8 nivåer med variabla kolumner beroende på vilken nivå du spelar på (3 eller 2). Det skulle vara bäst om du väljer rätt stjärna från botten upp till toppen av kolumnerna. Om du klickar på rätt plats visas en stjärna och du flyttar upp en nivå. Om du inte gör det måste du börja om.

rostmoment granskning

FÖRKLIGEN RÄTTvist

När vi kollade in sajten noterade vi att alla spel bevisligen var rättvisa. Som sådan fungerar alla spel på en algoritm och har ett hashnummer bifogat. Så varje runda som spelas kan kontrolleras för rättvisa, slumpmässighet och transparens, gör helt enkelt en anteckning om hashnumret och kontakta supportteamet som kan kontrollera resultaten. Webbplatsen är också helt säker, körs på avancerad SSL-krypteringsteknik, vilket innebär att all information som lagras på webbplatsen är helt skyddad.

KUNDSUPPORT

Kundsupporten på sajten var OK – men inte den bästa vi någonsin har sett, tyvärr. Detta är ett av de områden där vi ansåg att webbplatsen kunde förbättras. Till skillnad från några av de bästa sajterna finns det ingen livechatt eller e-post. Det enda sättet att kontakta teamet är via Discord. Även om supportmedarbetarna var väldigt bra, skulle vi vilja se några fler sätt att kontakta dem.

INSÄTTNING & UTTAG

Valet av betalningsalternativ som var tillgängligt på RustMoment var utmärkt – bättre än många andra RustBetting-sajter som vi har recenserat tidigare. Förutom Rust Skins accepterar de även vanliga betalningsmetoder och till och med kryptovalutor. Här är de viktigaste tillgängliga insättningsmetoderna:

• Rust skins
  • Bitcoin
  • Ethereum
  • Litecoin
  • Aerum
  • US Tether
  • Tron
  • AMEX
  • MasterCard
  • Visa

När det gäller uttag kan du bara ta ut Rust-skins från ditt RustMoment-konto direkt till ditt Steam-konto.

SAMMANFATTNING

Vi gillade det mesta som sajten erbjöd. Det såg bra ut, det fanns ingen fördröjning och det var väldigt lätt att använda. Vi har även slickat urvalet av spel som erbjuds och antalet insättningsalternativ. Helst skulle vi vilja ha bättre tillgång till kundsupport, men förutom det tycker vi att du ska ta dig en stund för att njuta av vad denna Rust-sajt har att erbjuda!

CSGO alternatives

Duelbits
Duelbits