Informații despre marcă

brand RustMoment
bonus 500 de monede gratuit
Cod promoțional hella
RustMoments.com: Inscrie-te!

Cod promoțional RustMoment

RustMoment poate fi un site de pariuri destul de nou, dar există multe de care să-i placă. În ciuda faptului că a fost lansat abia în 2021, are câteva moduri originale de joc Rust de care să te bucuri. Există, de asemenea, o mulțime de metode diferite de depunere, inclusiv criptomonede, care devin din ce în ce mai populare printre pariorii pe piele. Cu jocuri precum X Roulette, o combinație de Crash și Ruleta, cu siguranță va atrage jucători – totuși, există mai mult?

Când ne uităm la site, am găsit că acesta este unic – oferind asistență pentru clienți, bonusuri și o experiență de pariuri unică. Cu toate acestea, după ce am analizat cu atenție, există câteva domenii de îmbunătățire. În această recenzie sinceră a RustMoment, ne vom uita la experiența generală, la modul în care se ridică în industrie și dacă aici ar trebui să vă depuneți sau nu pielea de rugină.

PROIECTAREA SITE-ULUI ȘI ASPECTAREA

Deși aceasta este una dintre cele mai noi platforme de jocuri de noroc Rust, a reușit să se impună frumos, atrăgând deja o mulțime de clienți. Acest lucru se datorează faptului că obțineți exact ceea ce doriți de la un site de jocuri de noroc Rust din momentul în care îl deschideți.

Platforma este bine concepută și îți este ușor să găsești jocurile de noroc de top. De asemenea, are o funcție de chat live ușor de accesat – și fiecare indicator că este un site web de încredere și legitim. Cu toate acestea, acesta este cazul multor site-uri noi de pariuri Rust – deci ce altceva? Ei bine, faptul că oferă mai mult decât jocurile standard de pariuri este ceea ce îi oferă avantaj. Legăturile directe către jocurile X Roulette și X Crash înseamnă că puteți începe să vă bucurați de o experiență mai unică cu un singur clic de mouse.

BONUS & PROMOȚII

Așa cum este cazul oricărui site de pariuri Rust bun și nou, în calitate de jucător nou care se înregistrează pe site, veți putea introduce codul promoțional RustMoment și veți putea revendica credite gratuite pentru a începe jocurile – oferindu-vă șansa de a câștiga skin-uri. gratuit! Pur și simplu deschide un cont nou, conectându-ți contul Steam și vei primi credite gratuite depuse direct în noul tău cont RustMoment. Simplu.

De asemenea, oferă bonusuri și coduri promoționale și pentru jucătorii existenți. Când jucați și depuneți în mod regulat pe site, vă veți putea bucura de recompensele zilnice gratuite oferite, care sunt întotdeauna binevenite! În plus, există un robinet pentru monede gratuite, care picura monede gratuite în fiecare oră. Cu toate acestea, puteți revendica aceste monede doar dacă îndepliniți termenii și condițiile! În cele din urmă, este posibil să puteți obține oferte și coduri bonus aleatorii dacă urmăriți RustMoments pe canalele de socializare.

Pentru a revendica codul bonus de bun venit la RustMoment, trebuie pur și simplu să urmați acești pași:

1. Faceți clic pe linkul nostru către RustMoment .com
  2. Deschideți un cont nou la RustMoment
  3. Faceți clic pe pictograma Caseta de recompensă din meniul din partea stângă.
  4. Faceți clic pe „Valorați codul de afiliat”.
  5. Introdu codul și revendică.

JOCURI

Jocurile sunt ceea ce face ca acest lucru să iasă în evidență de multe dintre celelalte. Iată cele mai populare jocuri de noroc Rust pe care le veți găsi:

X-Ruleta

Acesta este un amestec de ruletă și accident. Trebuie să pariezi pe un multiplicator pe ruleta. Roata X Roulette va fi rotită și dacă ajunge la un număr mai mic decât multiplicatorul pe care l-ați ales, veți pierde. Dacă ajunge la un multiplicator egal sau mai mare decât multiplicatorul ales de dvs., atunci veți câștiga suma egală cu multiplicatorul pe care l-ați selectat. Dacă ai selectat de 10 ori, atunci vei câștiga de 10 ori miza ta.

X-Crash

X Crash este similar cu jocul crash standard, trebuie să-ți plasezi miza în jos și să aștepți ca multiplicatorul să continue să crească… și trebuie să încasați pariul înainte ca acesta să se prăbușească și să pierzi lotul. Diferența față de jocul crash standard este că poți plasa mai multe pariuri simultan.

Jackpot

Există și jocul clasic Jackpot – în care îți plasezi miza într-un pot cu alți jucători – iar câștigătorul este ales aleatoriu. Ei câștigă întregul jackpot. Cu cât puneți mai mult în jackpot, cu atât sunt mai mari șansele de a câștiga.

Coinflip

Acesta este un joc clasic găsit pe majoritatea site-urilor de jocuri de noroc Rust. Te duci cap la cap cu un alt jucător care a pariat o sumă similară cu tine. Amândoi vi se atribuie fețe opuse ale unei monede. Jucătorul care câștigă aruncarea monedei va câștiga ambele mize, învinsul le pierde pe toate.

Turnuri

Acesta se joacă pe o interfață simplă – și există trei niveluri, ușor, mediu și greu. Jocul are 8 niveluri cu coloane variabile în funcție de nivelul la care joci (3 sau 2). Cel mai bine ar fi să alegeți steaua corectă de jos în sus până în sus a coloanelor. Dacă dai clic pe locul potrivit, apare o stea și treci cu un nivel în sus. Dacă nu, trebuie să începi din nou.

revizuire rustmoment

PROBABIL CORECT

Când am verificat site-ul, am observat că toate jocurile erau corecte. Ca atare, toate jocurile funcționează pe un algoritm și au un număr hash atașat. Deci, fiecare rundă jucată poate fi verificată pentru corectitudine, aleatorie și transparență, notează pur și simplu numărul hash și contactează echipa de asistență care poate verifica rezultatele. Site-ul este, de asemenea, complet securizat, rulând pe tehnologie de criptare SSL de înaltă calitate, ceea ce înseamnă că orice informație stocată pe site este complet protejată.

RELAȚII CLIENȚI

Asistența pentru clienți de pe site a fost OK – dar nu este cea mai bună pe care am văzut-o vreodată, din păcate. Acesta este unul dintre domeniile în care am simțit că site-ul ar putea fi îmbunătățit. Spre deosebire de unele dintre cele mai bune site-uri, nu există chat live sau e-mail. Singura modalitate de a contacta echipa este prin Discord. Deși agenții de asistență au fost foarte buni, am dori să vedem alte câteva modalități de a-i contacta.

DEPUNERE ȘI RETRAGERE

Selecția opțiunii de plată disponibilă la RustMoment a fost superbă – mai bună decât multe alte site-uri RustBetting pe care le-am analizat anterior. Pe lângă Rust Skins, acestea acceptă și metode de plată standard și chiar criptomonede. Iată principalele metode de depunere disponibile:

• Rust skins
  • Bitcoin
  • Ethereum
  • Litecoin
  • Aerum
  • US Tether
  • Tron
  • AMEX
  • MasterCard
  • Visa

În ceea ce privește retragerile, puteți retrage doar skin-uri Rust din contul dvs. RustMoment direct în contul dvs. Steam.

REZUMAT

Ne-a plăcut majoritatea ceea ce a oferit site-ul. Arăta bine, nu a existat nicio întârziere și a fost foarte ușor de utilizat. De asemenea, am analizat selecția de jocuri oferite și numărul de opțiuni de depunere. În mod ideal, ne-am dori un acces mai bun la asistența pentru clienți, dar în afară de asta, credem că ar trebui să vă bucurați de ceea ce are de oferit acest site Rust!

CSGO alternatives

Duelbits
Duelbits