Cod promoțional Hypeloot + Recenzie completă în Aprilie 2024

• Varietate de jocuri
  • Cutii ieftine
  • Varietate mare de metode de plată
Contra
  • Lipsa de asistență pentru clienți
  • Mai multe rapoarte de înșelăciune

Hypeloot este o platformă care permite utilizatorilor săi să deschidă cutii misterioase care pot conține o varietate de premii. Fiecare dintre cutii este unică și este adaptată unui public cu interese diferite. Site-ul web funcționează, de asemenea, ca un cazinou cu criptomonede, care permite utilizatorilor să joace o varietate de jocuri clasice, cum ar fi Plinko și Crash, și oferă o serie de evenimente promoționale. La fel ca multe site-uri web similare, Hypeloot permite utilizatorilor săi să răscumpere coduri promoționale, oferindu-le posibilitatea de a câștiga recompense și bonusuri unice. Continuați să citiți recenzia noastră pentru a afla mai multe despre site și despre cum puteți utiliza codul Hypeloot pentru a câștiga o cutie misterioasă gratuită.
Lista codurilor de recomandare Hypeloot:

Informații despre marcă

brand Hypeloot
bonus Obțineți o cutie misterioasă gratuită
Evaluare Trustpilot 4.2 – Grozav
Cod promoțional hellagift
Hypeloot.com: Inscrie-te!

Cod promoțional Hypeloot

Cum se utilizează codul promoțional Hypeloot?

Utilizarea codului promoțional Hypeloot este o sarcină relativ ușoară, pur și simplu urmați pașii descriși mai jos.

Pasul 1: Accesați Hypeloot.com

Pasul 2: Creați un cont făcând clic pe butonul Înregistrare. Alternativ, puteți să faceți clic pe butonul Conectare din colțul din dreapta sus și să vă conectați prin una dintre metodele disponibile. Pentru scopurile noastre, am ales să ne conectăm prin Steam.

Pasul 3: Furnizați informațiile dvs. personale și faceți clic pe „ Conectați-vă ”.

Pasul 4: Faceți clic pe butonul galben „ Card de credit ” situat în colțul din dreapta sus al ecranului.

Pasul 5: Selectați metoda de plată preferată și introduceți suma pe care doriți să o depuneți în contul dvs.

Pasul 6: introduceți codul promoțional în caseta de text și faceți clic pe „ Aplicați ” de lângă acesta. Folosiți codul nostru „ hellagift ” pentru a primi gratuit o cutie misterioasă.

Pasul 7: Faceți clic pe butonul galben mare „ Plătiți ”.

Felicitări, ați valorificat cu succes codul promoțional Hypeloot. Bucurați-vă de bonusul gratuit, deoarece sunteți acum proprietarul unei cutii misterioase gratuite.

Cum funcționează codul promoțional?

Codul promoțional Hypeloot funcționează așa cum v-ați aștepta ca codurile promoționale să funcționeze pe orice alt site web similar. Când fac prima depunere, utilizatorii pot introduce codul promoțional Hypeloot și pot primi recompense și bonusuri gratuite. De exemplu, puteți folosi codul nostru promoțional „hellagift” pentru a obține cutia misterioasă gratuită. Odată ce ați confirmat prima depunere pe site în moneda dorită, veți primi o cantitate echivalentă de monede, precum și cutia dvs. misterioasă gratuită, valorificând astfel codul cu succes.

Codurile promoționale oferă reduceri?

Codurile promoționale sunt de toate formele și dimensiunile și, ca atare, pot acorda tot felul de recompense sau bonusuri jucătorilor care aleg să le răscumpere. În funcție de cod, acestea pot varia de la cutii gratuite pe care le puteți deschide, la valută gratuită, la turnări bonus la jocurile preferate. Când vine vorba de reduceri, din păcate, codurile noastre promoționale nu oferă astfel de recompense, ci mai degrabă oferă cutii gratuite. Cu toate acestea, Hypeloot în sine oferă ocazional coduri promoționale care oferă reduceri. La momentul scrierii acestui articol, Hypeloot oferă gratuit un cod promoțional „ BLACKFRIDAY ”, care vă va oferi o reducere la toate depozitele dumneavoastră, oferindu-vă o monedă gratuită suplimentară de 20%.

Hypeloot este legitim?

Dacă vă puneți întrebarea „Este Hypeloot legitim?”, răspunsul pe care îl căutați este „Da”. Hypeloot este o platformă legitimă care permite utilizatorilor să deschidă cutii misterioase care conțin tot felul de premii. Site-ul a fost fondat în 2018 și, în afară de cutiile misterioase, oferă și servicii de pariuri și o mică selecție de jocuri pe care utilizatorii le pot bucura. Toate jocurile prezentate pe site sunt corecte și toate cutiile vin cu cote bune, făcând din Hypeloot o platformă sigură unde jucătorii se pot distra și pot câștiga recompense grozave. Hypeloot se mândrește în prezent cu o evaluare de 4,2 din 5 stele pe popularul site de recenzii Trustpilot, care își stabilește și mai mult legitimitatea.

Hypeloot legitim

Principalele promoții și bonusuri

Cutie gratuită zilnică

Daily Free Box este unul dintre mesajele prezentate pe Hypeloot. Pentru a participa, jucătorul trebuie să își verifice adresa de e-mail. Odată ce fac acest lucru, vor fi eligibili să deschidă o cutie misterioasă gratuită la fiecare 24 de ore. Pe măsură ce jucătorul deschide cutii și joacă jocuri pe site, nivelul lor va crește, ceea ce îi va permite să deschidă cutii care conțin recompense de valoare mai mare.

Bonus de Vinerea Neagră

Bonusul de Vinerea Neagră este un eveniment promoțional activ în prezent pe Hypeloot. Această promoție permite jucătorilor să folosească codul promoțional „ BLACKFRIDAY ” în timpul primei depuneri pentru a primi o creștere a bonusului de 20% la depunerea lor.

Coduri promoționale

Codurile promoționale permit utilizatorilor să folosească anumite coduri în timpul înregistrării lor pentru a primi tot felul de recompense. Utilizați codul nostru promoțional Hypeloot „ hellagift ” pentru a pune mâna pe o cutie misterioasă gratuită plină de bunătăți.

Sistemul de afiliere al Hypeloot

La fel ca multe platforme similare, Hyperloot oferă utilizatorilor posibilitatea de a participa la propriul sistem de afiliere. Modul în care funcționează sistemul de afiliere este prin a permite utilizatorilor să-și genereze propriile coduri pe care le pot partaja altora. Utilizatorii care se înregistrează prin intermediul unuia dintre aceste coduri vor primi gratuit o cutie misterioasă, iar de fiecare dată când efectuează o depunere, proprietarul codului pe care l-au folosit pentru a se înregistra va primi un comision de 10%.

Cutii recomandate de Hypeloot

Hypeloot este cunoscut în primul rând ca un site de cutii misterioase și, ca atare, are o mare varietate de cutii. Aceste cutii pot diferi ca valoare, pot conține un anumit tip de premiu sau chiar pot fi bazate pe o anumită marcă sau produs. Inutil să spun că există multe tipuri diferite de cutii misterioase prezentate pe Hypeloot, așa că haideți să aruncăm o privire la unele dintre cele mai proeminente.

Cutii recomandate de Hypeloot:

• Numai pe partea de nord
  • Apple 2023-2024
  • Cutia Xiaomi
  • Fred Perry
  • Dunk Low
  • Cutia Gopro
  • 1% Rolex
  • Rolex Premium
  • JBL
  • Cutie Gucci X LV
  • Cazul Dogecoin

Revizuirea jocurilor Hypeloot

Hypeloot oferă utilizatorilor săi o varietate de jocuri pe care le pot juca, așa că haideți să aruncăm o privire mai atentă la fiecare dintre ele și să vedem despre ce este vorba.

Luptă

Battle este unul dintre jocurile prezentate pe Hypeloot și poate fi jucat împotriva altor jucători sau AI. Modul în care funcționează bătăliile este că ambele părți selectează o anumită valoare a casetelor și procedează la deschiderea acestora. Valoarea articolelor conținute în interior este apoi calculată și partea care are valoarea totală mai mare a articolului este conținutul ambelor casete. Alternativ, jucătorii pot alege să joace în „Modul Nebun”, în care jucătorul cu cea mai mică valoare a articolului este câștigătorul.

Actualizare

Upgrade-ul este una dintre caracteristicile site-ului web care permite utilizatorilor să-și actualizeze articolele. Jucătorul selectează un element pe care dorește să-l actualizeze, apoi alege elementul la care dorește să-l actualizeze. După confirmarea opțiunilor, elementul are o șansă mică de a fi actualizat într-un articol diferit. Cu cât valoarea dintre cele două elemente este mai mică, cu atât este mai mare șansa de upgrade.

Plinko

Plinko este un joc de noroc în care o monedă este aruncată și în jos, calea ei este afectată de lovirea de cuie aleatorii. Jucătorul poate alege factorul de risc și câte rânduri va avea jocul. Scopul jocului este de a ghici în ce buzunar va ajunge moneda.

Prăbușire

Crash este un joc de noroc în care jucătorii plasează pariurile și un grafic începe să urce. După un timp, la un moment dat, graficul se prăbușește în cele din urmă. Scopul jocului este de a ghici unde se va prăbuși graficul și de a paria cât mai aproape de punctul de prăbușire pentru a primi câștiguri maxime.

Hypeloot recenzie

Clasament Hypeloot

Una dintre cele mai bune caracteristici ale Hypeloot este clasamentul său. Acum s-ar putea să vă întrebați ce este atât de special la ea. La urma urmei, majoritatea site-urilor web similare prezintă un clasament care afișează unii dintre cei mai buni jucători de pe site. Cu toate acestea, clasamentul de pe Hypeloot este direct legat de unul dintre cele mai bune evenimente promoționale ale sale. Și anume, în fiecare săptămână, peste o mie de monede vor fi distribuite între primii 20 de jucători ai site-ului. Jucătorii pot câștiga puncte depunând fonduri în conturile lor și deschizând casete de pe site. Fiecare zece monede în valoare de cutii sau orice monedă valorează un punct. Cu cât un jucător are mai multe puncte, cu atât urcă mai sus în clasament și, prin urmare, cu atât va primi recompensa mai mare.

Feed live pe Hypeloot

Fluxul live este una dintre funcțiile disponibile pe Hypeloot. Este situat în partea dreaptă a site-ului web sub forma unei bare laterale. Fluxul live a afișat cele mai recente articole pe care jucătorii le-au despachetat, precum și valoarea acestora. Utilizatorii pot face clic pe aceste articole, care le vor duce apoi direct în cutia din care au fost obținute, permițând utilizatorului o modalitate de a achiziționa direct aceeași cutie. Fluxul live este o modalitate excelentă dacă doriți să vizați un anumit articol pe care cineva l-a obținut deja și nu dorește să treacă prin diferite casete pentru a-l găsi.

Metode de depunere și retragere

Una dintre cele mai bune caracteristici pe care le oferă Hypeloot este varietatea de metode de plată. Când vine vorba de depunerea de monedă în contul dvs., site-ul acceptă monedă fiat, majoritatea criptomonedelor populare, carduri cadou și chiar skin-uri pentru jocurile Steam. Pe de altă parte, metodele sale de retragere nu sunt la fel de diverse și se limitează doar la criptomonede.

Metode de depozit

Moneda Fiat

• Visa
  • MasterCard
  • Skrill
  • GooglePay
  • ApplePay
  • UnionPay

Criptomonedă

• Bitcoin Cash
  • BNB
  • Bitcoin
  • Dogecoin
  • Ethereum
  • Litecoin
  • Tron
  • Tether USD(ERC20)
  • Tether USD(TRC20)

Carduri cadou

Piele de abur

Metode de retragere

Criptomonedă

• Bitcoin Cash
  • BNB
  • Bitcoin
  • Dogecoin
  • Ethereum
  • Litecoin
  • Tron
  • Tether USD(ERC20)
  • Tether USD(TRC20)

Relații Clienți

Când vine vorba de asistență pentru clienți, aici Hypeloot șochează puțin mingea. Spre deosebire de cele mai populare platforme de jocuri de noroc, Hypeloot nu oferă nicio asistență pentru clienți prin chat și, ca atare, nu există reprezentanți de asistență pentru clienți disponibili pentru jucători 24/7. De fapt, site-ul oferă asistență pentru clienți numai utilizatorilor săi printr-un sistem de bilete care le permite utilizatorilor să contacteze asistența creând un bilet care subliniază problema pe care o au și apoi trebuie să aștepte un răspuns. Inutil să spun că acesta nu este un sistem foarte bun care face comunicarea foarte lentă, ceea ce duce la o coadă mare de bilete și probleme care persistă mult timp. Nici pentru biletul dvs. nu este afișat un timp estimat, așa că oricine poate ghici când veți primi un răspuns.

Concluzie

Una peste alta, Hypeloot este un site web decent cu cutii misterioase care permite utilizatorilor săi să deschidă și să creeze diferite tipuri de cutii. Fiecare dintre cutii este personalizată pentru a atrage toate tipurile de categorii demografice, iar cutiile în sine vin într-o gamă de preț excelentă, așa că există ceva pentru toată lumea. În plus, site-ul oferă o varietate de jocuri pe care jucătorii pot paria, precum și o varietate de metode de plată, ceea ce îl face atractiv pentru diferite tipuri de persoane. Nu în ultimul rând, site-ul acceptă toate tipurile de plăți și permite utilizatorilor săi să răscumpere coduri promoționale pentru recompense suplimentare. Singurul domeniu în care Hypeloot lipsește oarecum este asistența pentru clienți.

FAQ

Pot primi o cutie gratuită pe Hypeloot?

Da, toți utilizatorii pot solicita o cutie misterioasă gratuită pe Hypeloot. Acest lucru se poate face prin utilizarea unui cod promoțional atunci când faceți prima depunere pe site. Folosiți codul Hypeloot “hellagift” pentru a primi cutia ta misterioasă gratuită. Alternativ, veți primi o cutie gratuită după ce vă verificați adresa de e-mail.

Hypeloot livrează premii?

Da, Hypeloot vă va livra premiile la ușa dumneavoastră. Conform site-ului lor, Hypeloot face transport global și va expedia premiile la adresa dumneavoastră, încercând să mențină costurile la un nivel minim. Este nevoie între șapte zile și două săptămâni pentru ca utilizatorii să își primească premiile.

Este Hypeloot sigur?

Da, Hypeloot este un site de jocuri de noroc legal și legitim care oferă o varietate de jocuri, precum și servicii de unboxing pentru utilizatorii săi și este complet sigur de utilizat. Toate jocurile de pe site sunt dovedite a fi corecte, iar siguranța și legitimitatea sa sunt confirmate și de numeroasele recenzii pozitive de pe site-uri de recenzii de încredere, cum ar fi Trustpilot.

CSGO alternatives

Duelbits
Duelbits